Δευτέρα 24 Μαρτίου 2008

Ο Λαζόπουλος ηδονίζεται στο άκουσμα της εκλογής Τσίπρα

Συγγνώμη που είμαι χυδαίος, αλλά η χυδαιότητα που ξεχειλίζει από το Τσιπρίρι, ωχ συγγνώμη, το Τσαντίρι του Λαζόπουλου πάει σύννεφο.

Επίσης, ζητώ συγγνώμη από τους υπόλοιπους που δημοσιεύουν εδώ, καθώς με τη χυδαιότητά μου εκφράζω μόνο τον εαυτό μου και παρακαλώ με το προκλητικό μου ποστ να κατηγορηθώ μόνο εγώ και κανένας άλλος.

Εφόσον εδώ είμαστε ΣΥΡΙΖΑ watch, δηλαδή παρατηρητήριο του ΣΥΡΙΖΑ νομίζω αρμόζει να δείξουμε ότι μία εκπομπή με 70% τηλεθέαση προπαγανδίζει τόσον καιρό υπέρ αυτού του κόμματος.

Πάμε να ακούσουμε τον Λαζόπουλο:




ΥΓ 3 ώρες μετά: Ο τίτλος διορθώθηκε

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν Μάρκο σου έχω τη λύση. Κανείς δεν σε υποχρεώνει να δέχεσαι τα σπερματικά υγρά του Λαζόπουλου και μάλιστα κατα πρόσωπο (αφού ως γνωστόν οι περισσότερες τηλεοπτικές συσκευές βρίσκονται στο ύψος του προσώπου). Την ώρα λοιπόν της Λαζοπούλιας εκσπερμάτισης, θα αλλάζεις κανάλι (το τηλεκοντρόλ σπουδαία εφεύρεση). Θα βάζεις το Τηλεάστυ (το οποίο ως γνωστόν προβάλει εξ ίσου όλα τα κόμματα). Εκεί χύνει (γαυγίζοντας μάλιστα) ο Γεωργιάδης. Δεν θα γλυτώσεις τα υγρά "στη μούρη". Τουλάχιστον όμως θα είναι από εθνικόφρονα (ισως τα σπερματοζωάρια να φορούν και εθνόσημο).
Ελπίζω να βοήθησα, πάντως εγώ καλού κακού εχω βγάλει την τηλεόραση τελείως απο το σπίτι μου.

Cacofonix είπε...

Μάρκο,
λυπάμαι αλλά δεν νομίζω ότι τέτοια λόγια είναι σωστά. Θα σε παρακαλούσα να τα αλλάξεις. Μπορείς να πεις αυτό που θέλεις με πιο κόσμιους τρόπους...

Ανώνυμος είπε...

Προς ανώνυμο: φαίνεται ότι δεν έχεις τηλεόραση.Σου προτίνω να αγοράσεις το βιβλίο "Αι βλαβεραί συνέπειαι του αυνανισμού πέραν της εφηβίας".Θα σε βοηθήσει...

Ανώνυμος είπε...

Για να το λές κάτι θα ξέρεις. Πονηρούληηη...