Παρασκευή 7 Μαρτίου 2008

Διευκρίνηση

Ο λόγος για τον οποίο διατηρώ την ανωνυμία μου είναι διότι είμαι γνωστός σε άτομα από τον υποτιθέμενο "αντιεξουσιαστικό" χώρο, δηλαδή από αυτό το γνωστό συφερτό που τρομοκρατεί όποιον έχει αντίθετη άποψη με τον υποτιθέμενο "προοδευτικό" χώρο. Από τη στιγμή που αυτή η γνωστή συμμορία λειτουργεί υπό πολιτική κάλυψη και οι κατάλληλες έννομες ενέργειες δεν λαμβάνονται από την πολιτεία, είμαι υποχρεωμένος να προστατεύσω την περιουσία μου αλλά δυνητικά και τη σωματική μου ακεραιότητα. Όλα αυτά τα φρικτά και απαίσια τα οποία έγιναν όλα αυτά τα χρόνια (όχι σε μένα, αλλά σε πολλούς φίλους και συναγωνιστές) μέσα στον αναρχικό χώρο και τις πολιτικές νεολαίες μέχρι και την τελική εξόντωσή τους, δεν αφήνουν άλλες επιλογές. Αυτά για τις μομφές περί ανωνυμίας.Δεν είδα την ίδια ευαισθησία όταν οι γνωστοί-άγνωστοι κουκουλοφόροι κάνουν αυτά που κάνουν υπό την ασφάλεια της ανωνυμίας που τους προσφέρει η κουκούλα.