
Κωλοέλληνες!
Ὄξω ἀφῆσαν, ἀψηφῆσαν τὸν μέγιστο κυνοβουλευτικὸ ἄνδρα ποὺ ἔκανε οἶκο ἀνοχῆς τὸ οὕτως ἢ ἄλλως ρδουμπέλο!

Ιδού ο ένοχος
Του ΠΕΡΙΚΛΗ ΚΟΡΟΒΕΣΗ*Η πολιτική ηγεσία του ΣΥΝ φαίνεται να ταυτίζεται πλήρως με τα έργα και τις ημέρες του πάλαι ποτέ Ενιαίου Συνασπισμού που συγκροτήθηκε από το ΚΚΕ και την ΕΑΡ υπό την ηγεσία των Χαρίλαου Φλωράκη και Λεωνίδα Κύρκου.
Ο τελευταίος μάλιστα με άρθρο του στα «Νέα» (20.8.09) επαναφέρει στο προσκήνιο την πολιτική της ΕΑΡ προτείνοντας στον ΣΥΝ να συνεργαστεί με το ΠΑΣΟΚ. Εδώ και χρόνια από τις στήλες αυτής της εφημερίδας ο καλός συνάδελφος Γ. Βότσης θέτει πιεστικά ερωτήματα για τον χρηματισμό των κομμάτων της Αριστεράς και απάντηση δεν έχει πάρει. Με δραματικό τρόπο επανέφερε το ερώτημα και ο καθηγητής Κώστας Μπέης. Εγώ απλώς ανακύκλωσα τις ήδη δημοσιευμένες πληροφορίες με την ελπίδα πως θα ασκούσα μια πίεση για να δοθεί μια απάντηση. Η ελπίδα μου βγήκε αληθινή και τα κόμματα της Αριστεράς αντέδρασαν. Αλλά δεν απάντησαν στα ερωτήματα που έθεσε η «Ε» και στοχοποίησαν τον ανακυκλωτή. (Μήπως η σιωπή λέει πιο πολλά;)
Αυτή είναι μια παλιά και δοκιμασμένη σταλινική τακτική που είναι προσφιλής τόσο στην κλασική της μορφή όσο και στην ανανεωτική της. Όταν δεν μπορούμε ή δεν θέλουμε να απαντήσουμε σε κάποιο ερώτημα ενοχοποιούμε το ίδιο το ερώτημα και το δαιμονοποιούμε για να αποφύγουμε την ουσία του πολιτικού προβλήματος. (Μα αγαπητέ μου την ίδια ακριβώς τακτική χρησιμοποιούσαν και πριν γίνετε βουλευτής τους και τo ξέρατε αλλά και το αποδεχτήκατε. Τώρα που στράφηκαν εναντίον σου σε ενόχλησε; Σ' εμάς που το έχουμε λουστεί παλαιόθεν είναι απλά διασκεδαστικό) Και αυτό δεν βγαίνει ποτέ στην επιφάνεια. (Πολλά δεν βγαίνουν στην επιφάνεια! Ας όψεται η ομερτά. Τι, δεν ξέρετε για την ομερτά; Μα όπως λετε κι εσείς χαμός έγινε κι ουδείς ασχολείται. Αν είναι να γίνει καμιά κατάληψη καμιά λεηλασία, όλοι πρώτο πλάνο το ΣΥΡΙΖΑ έχουν.) Και η κρίση που περνάει αυτή τη στιγμή ο ΣΥΝ με τη σύγκρουση των δύο ηγεσιών του είναι καθαρή. Ή θα δημιουργήσουμε μια ΕΑΡ που θα αφομοιωθεί στο ΠΑΣΟΚ ή ανασυγκροτούμε μια Αριστερά του 21ου αιώνα με διακριτό πρόσωπο και κρυστάλλινες θέσεις. Και αυτές οι δυο πολιτικές απόψεις δεν μπορούν να δημιουργήσουν μια νέα σύνθεση γιατί είναι αποκλίνουσες.(Πολλά είναι αποκλίνοντα σ' αυτό το μόρφωμα. Οι εξωπραγματικές θέσεις για τα εθνικά, την παιδεία, την κοινωνία. Απλά εσείς νομίζατε ότι ... πρωτοπορούσατε - Αλήθεια αυτός δεν είναι ο αριστερός όρος; - στην κοινωνία. Βέβαια κάποια στιγμή τον Ιούνη ανακαλύψατε ότι απλά κανείς δεν ακολουθούσε την πρωτοπορία σας...)
Και όταν ένα κόμμα βρίσκεται σε μια βαθιά κρίση, ένα τυχαίο γεγονός, όπως ήταν η συνέντευξή μου στο Κανάλι 1 του Πειραιά, μπορεί να αναδείξει τη σοβαρότητα των πολιτικών προβλημάτων, που αν δεν αντιμετωπιστούν πολιτικά, τότε οι συνέπειες μπορεί να είναι απρόβλεπτες. Και πολύ φοβάμαι πως οι ηγεσίες του ΣΥΝ έχουν χάσει το παιχνίδι και οι διάφοροι έμμισθοι γραφειοκράτες θα συνεχίσουν να αυτογελοιοποιούνται. (Oh mon dieu mosieur Korovesis! Quelle domage! Κι εγώ νόμιζα ότι στην Αριστερά ο κόσμος πάει γιατί θέλει να αλλάξει τον κόσμο στο καλύτερο. Κι όχι για να τα οικονομήσει. Αλλά τώρα μεταξύ μας!!Εσείς δεν τα ξέρατε αυτά; Είναι αδύνατον να μην τα ξέρατε! Η εκλογή σας ως βουλευτή - βλέπετε προς τιμήν σας κράτησα το υ στη λέξη βουλευτής - δεν σημαίνει και πλήρη αποδοχή όλων αυτών των πρακτικών; Και εσείς μέρους του συστήματος, που τώρα καυτηριάζεται είστε! Γιατί σας στεναχωρεί τώρα κι όχι το Δεκέμβρη ας πούμε που αυτά τα έμμισθα στελέχη όπως τα χαρακτηρίζετε δρούσαν ανενόχλητα στους δρόμους της Αθήνας; Γιατί δεν βαρούσαν τη δική σας καμπούρα;) Από τον Τύπο έμαθα πως επιθυμούν την τιμωρία μου ή την παραίτησή μου. Σε μένα δεν έχει ανακοινωθεί τίποτα. Και αυτό δείχνει πως η ηγεσία του ΣΥΝ έχει χάσει την επαφή με την πραγματικότητα. Τιμωρείς ή διαγράφεις κάποιον που είναι μέλος σου. Εγώ δεν υπήρξα ποτέ μέλος του ΣΥΝ. Και μπορεί να εκπροσωπώ κατά το ένα δέκατο τέταρτο τον ΣΥΡΙΖΑ στο Κοινοβούλιο, αλλά δεν είμαι μέλος του, γιατί ακόμα δεν έχει τη δυνατότητα να κάνει εγγραφές μελών. Αρα, ποιος θα διαγράψει ποιον. Ο μόνος που μπορεί να με διαγράψει είναι ο εαυτός μου. Αλλά μέχρι στιγμής δεν μου έχει υποβληθεί καμιά παραίτηση. (Αυτά τα κομματικά αστειάκια που τα καταλαβαίνουν μόνο οι "απομέσα" είναι κι αυτά μέρος του προβλήματος του μορφώματος που μέχρι τώρα αυτοαποκαλείται ΣΥΡΙΖΑ κ Κοροβέση. Χαμένοι στην διαλεκτική του κόμματος και σε παντελή έλλεψη επικοινωνίας με το περιβάλλον τους...)
Σύντροφός μου από τα φοιτητικά χρόνια μού έκανε μια πολύ ενδιαφέρουσα επισήμανση και την επαναλαμβάνω: «Εμείς δεν χρωστάμε τίποτα στην Αριστερά. Αυτή μας χρωστάει. Ούτε με υποτροφίες μας έστειλε να σπουδάσουμε, ούτε επαγγελματικά στελέχη γίναμε ποτέ, ούτε μπήκαμε σε κάποια επετηρίδα και να πάρουμε αξιώματα. Και σκέψου πως εσύ δίνεις το 20% της βουλευτικής σου αποζημίωσης για να συντηρείς και τους γραφειοκράτες του ΣΥΝ. Είναι σαν να χρηματοδοτείς τη δίωξή σου». (Τώρα εγώ τι να καταλάβω με αυτά που γράφετε; Εγώ που δεν ανήκω στην αριστερά δηλαδή. Ότι τα στελέχη της Αριστεράς είναι επαγγελματίες κι όχι ιδεολόγοι ενταγμένοι σε επετηρίδες για τα αξιώματα; Δηλαδή, όπως θα έλεγε κι ένας συνάδελφός σας συγγραφέας: ο καυγάς πάντα είναι για το πάπλωμα; Αλλά θα σας πω και κάτι άλλο κ Κοροβέση. Αυτά τα επαγγελματικά αδηφάγα στελέχη είναι που βοήθησαν να δημιουργηθεί κι ο δικός σας μύθος. Ναι καταλαβαίνω ότι δεν σας αρέσει αυτό που σας λέω, κι ότι πιστεύετε απόλυτα στις δυνατότητές τις συγγραφικές, αλλά εγώ είμαι εξίσου πεπεισμένος, ότι αν ο επαγγελματικός κομματικός μηχανισμός δεν έπεφτε με τα μούτρα να σας αναδείξει, δεν πιστεύω ότι τώρα θα σας είχαν πολλοί "περί πολλού";) Στο τελευταίο είχα κάποιες ενστάσεις. Υπάρχει πρόθεση δίωξης για τις απόψεις που έχω εκφράσει κατά καιρούς. Αλλά ευτυχώς ούτε το ΚΚΕ ούτε οι γραφειοκράτες του ΣΥΝ είναι σήμερα σε θέση να στήνουν «γκούλακ» για τους αντιφρονούντες. (Κι εδώ αποστασιοποιήστε κ Κοροβέση. Τα γκούλαγκ - χωρίς εισαγωγικά - προϋπήρχαν κι είναι αποκλειστικά κατασκεύασμα της Αριστεράς. Αλλά αυτά τα χωρίς εισαγωγικά γκούλαγκ υπάρχουν και τώρα. Πάλι χρησιμοποιούμενα από την Αριστερά στην Ελλάδα. Και δεν είναι κατ' ανάγκην φυλακές πραγματικές, παρά μόνο φυλακές πνευματικές. Δεν έχετε παρά να δείτε τις εκπομπές του αγαπημένου του κόμματος σας Λάκη και θα το διαπιστώσετε...) Η ζωή συνεχίζεται, όπως και τα ερωτήματα που μένουν αναπάντητα. (Αλήθεια πότε η Αριστερά απάντησε ουσιαστικά σε ερωτήματα για τελευταία φορά;) Και για όποιον ενδιαφέρεται να μάθει τι είπα, υπάρχει και γραπτή μου δήλωση, που δημοσιεύτηκε στη χθεσινή «Ε». Αν η πολιτική γραμματεία του ΣΥΝ επιθυμεί να τη λογοκρίνει, ας το κάνει. Προσωπικά, με τη λογοκρισία δεν τα πάω καλά.
* Συγγραφέας-βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Α' Αθηνών

Σύμφωνα μέ τήν μηνιαία δημοσκόπηση τῆς GPO, ἡ ὁποία παρουσιάστηκε στό Mega...

Ἡ τσιπρική ἐπανάσταση (ἠδονική καί γαργαλιστική τό δίχως ἄλλο ἡ σκέψη πού προκαλεῖ αὐτή ἡ λέξις καθώς καί οἱ παραλληλισμοί, οἱ συνειρμοί μέ ἀλλοτινές ἐποχές...) 12 μόλις μῆνες μετά, ἔδωσε τήν θέση της ὄχι σέ καθεστωτικές ἀλλαγές, ὄχι στήν μείωση τῆς ἐκμετάλλευσης ἀνθρώπου ἀπό ἄνθρωπο, ὄχι στήν ὕφεση τῶν ἐξοπλισμῶν, ὄχι στήν ἐξάλειψη τῶν φυλετικῶν διακρίσεων ἀλλά σέ... Σέ οὔτε κἄν φοῦσκα γαμῶ τό στανιό μου!
Ἡ τσιπρική ἐπανάσταση 12 μόλις μῆνες μετά, ἔδωσε τήν θέση της ὄχι σέ φοῦσκα ἀλλά σέ μιά πιτσιλιά ἀπό τό σκάσιμο τῆς φούσκας.
Τό θετικό στήν ὑπόθεσή μας εἶναι ὅτι δέν ἀφήνει λεκέ ἡ φοῦσκα αὐτή. Μόνο μιά ὀλιγόλεπτης διάρκειας ὑγράδα στό παντελόνι, τό φανελλάκι. Σάν τίς ἐπιρροές τῆς χαρᾶς στίς περισκελίδες καί τά βρακάκια τῶν φίλων κι ὁπαδῶν τοῦ Σύριζα_στόν_Ξύριζα ἐνώπιον τῶν - once upon a time - διψήφιων (size does matters ῥέ μοῦτρα!) ποσοστῶν τοῦ κόμματός τους...
Καί ἐπειδή κάποιοι τονοφοβικοί ὁπαδοί τοῦ Σύριζα_στόν_Ξύριζα, μπορεῖ νά σκαλώσουν ἐνώπιον τῶν τόνων καί τῆς ὀρθογραφίας, παρακάτω, προσφορά τοῦ καταστημάτου, μορφή κειμένου εἰδικά γι’αὐτούς:
Ι τσιπρικι επανάστασι (ιδονικι κε γαργαλιστικι τό δίχος αλο ι σκέψι πυ προκαλι αφτι ι λεξι καθος κε ι παραλιλισμι, ι σινιρμι με αλοτινες εποχες ...) 12 μολις μινες μετά, εδοσε τιν θέσι τις οχι σε καθεστοτικες αλαγες, οχι στιν μιοσι τις εκμεταλεφσις ανθροπυ απο ανθροπο, οχι στιν ιφεσι τον εξοπλισμον, οχι στιν εξαλιψι τον φιλετικον διακρισεον αλα σε... Σε υτε καν φυσκα γαμο το στανιο μου!
Ι τσιπρικι επανάστασι 12 μολις μινες μετά, εδοσε τιν θεσι τις οχι σε φυσκα αλα σε μια πιτσιλια απο το σκασιμο τις φυσκας.
Το θετικο στιν ιποθεσι μας ινε οτι δεν αφινι λεκε ι φυσκα αφτι. Μονο μια ολιγολεπτις διαρκιας ιγραδα στο παντελονι, το φανελακι. Σαν τις επιροες τις χαρας στις περισκελιδες κε τα βρακακια τον φιλον κι οπαδον τυ Σιριζα_στον_Ξιριζα ενοπιον τον - once upon a time - διψιφιον (size does matters ρε μυτρα!) ποσοστον τυ κοματος τους...
Την ανάγκη «επαναπροσδιορισμού και αλλαγών» στον σχεδιασμό και την υλοποίηση της εξωτερικής πολιτικής της Ελλάδας, υπογράμμισε ο επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ κ. Αλ. Αλαβάνος. «Η ιστορία κινείται και η Ελλάδα μένει ακίνητη και παγωμένη, ενώ βλέπουμε ότι όλοι οι παράγοντες αλλάζουν και αλλάζουν με τεράστια ταχύτητα», είπε για να συνεχίσει: «Η πολιτική της Ελλάδας είναι σαν να έχει αγοραφοβία. Η χώρα μας μπορεί να πάρει και θα έπρεπε να πάρει μια σειρά από πρωτοβουλίες που θα έχουν μεγάλη στήριξη, θα της δώσουν ρόλο, θα την ξαναφέρουν στις διεθνείς διασκέψεις από τις οποίες λείπει». Ο κ. Αλαβάνος υπογράμμισε ότι «χρειάζεται επαναπροσδιορισμός των συμμαχιών». Μίλησε ειδικότερα για την ανάγκη ελληνικών «ανοιγμάτων» σε άλλες δυνάμεις, αναφέροντας χαρακτηριστικά τη Ρωσία, την Κίνα, τις αναπτυσσόμενες χώρες. Αναφορικά με το ζήτημα της επίσκεψης Ομπάμα στην Τουρκία, είπε ότι ο πρόεδρος των ΗΠΑ επέλεξε τη γείτονα γιατί «η Τουρκία έχει εξωτερική πολιτική, ενώ εμείς δεν έχουμε».
Αντε βρε Αλέκο, επιτέλους μίλησες την αλήθεια!!! Αν ειναι να μας φέρεις τον Ομπάμα να σε ψηφίσουμε. Είδες τι μαθαίνει κανείς;


«Κόμμα με νοοτροπία ναζί»
http://www.skai.gr/master_story.php?id=104597
19/12/2008
Αιχμές για το ΣΥΡΙΖΑ άφησε στο ΣΚΑΪ 100,3 ο συγγραφέας και καθηγητής Φιλοσοφίας Χρήστος Γιανναράς, κάνοντας λόγο για "πολιτικό κόμμα που συμπεριφέρεται με νοοτροπία ναζί".
"Βιώνουμε ημέρες του '33 στη Γερμανία" δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Γιανναράς.
Ο γνωστός συγγραφέας καυτηρίασε το πανό στην Ακρόπολη και την κατάληψη της κρατικής τηλεόρασης, τονίζοντας ότι η πλειοψηφία αισθάνεται ότι έχει μεταβληθεί σε αδύναμη μειοψηφική φωνή από δυναμικές συνδικαλισμένες μειονότητες που επιβάλουν τη θέληση τους με το "έτσι θέλω".
"Αριστερά σημαίνει ακραία ανιδιοτέλεια όχι προστασία κάθε γκρουπούσκουλου που θέλει να κάνει το χαβαλέ του ούτε να χαϊδεύουμε τα αυτιά της βίας".
Ολόκληρη η συνέντευξη Γιανναρά http://www.skai.gr/master_avod.php?id=104603
Πρέπει νά ἔχουν περάσει καμιά πενταριά χρόνια ἀπό τότε πού εἶχε ξαναβεβηλωθῇ ὁ ἰερός βράχος ἀπό ὁπαδούς τῆς πνευματικῆς ψώρας ὅπως πολύ ὀρθά εἶχε χαρακτηρίσει τόν Κομμουνισμό (σίκ) ὁ Νίκος Καζαντζάκης. Τότε βέβαια δέν ἦσαν οἱ ῥοζουλίνηδες τοῦ Σύριζα_στόν_Ξύριζα ἀλλά οἱ ἐρυθροί τοῦ τέως ἑλληνικοῦ τμήματος κομμουνιστικῆς διεθνούς aka ΚΚΕ. Τό ῥόζ ἀπέχει τοῦ κόκκινου κατά κάμποσες ἀνάσες λευκοῦ, σάν νά ἐννοοῦμε κάποια ἄσπρα σαπρόφυτα πάνω σέ μιάν ἀχνιστή, νωπή, μπορντώ κουράδα. Ῥόζ ἤ μπορντώ δέν ἔχει πολλή σημασία - ἡ κουράδα παραμένει πρωταγωνίστρια.
Ὁ Γιανναρᾶς δέν κωλώνει. Καί λέει τά πράγματα μέ τό ὄνομά τους, δέν χαρίζεται στήν παράταξη τοῦ πολιτικοῦ μας βίου ἡ ὁποία ἀπολαμβάνει μιά κάποια ἀσυλία, γιά τήν ὁποίαν θεωρεῖται ταμποῦ νά τήν κράξης. Χρησιμοποιεῖ μάλιστα χαρακτηρισμούς οἱ ὁποῖοι προκαλοῦν ἀνατριχίλες! Νά χαρακτηρίσης ναζί ἕναν Αλαουάνο! Ἕναν Τσίπριζα! Ἕναν Παπαδημούλη! Ἕναν πατέρα κλέφτη! Ἕναν Τσιπουριανό! Ἕναν μπεκρή!
Βέβαια, προκαλεῖ ἕναν κάποιο προβληματισμό τό νά διαβάζης ὅτι νταβᾶς τῆς ἀνιδιοτέλειας εἶναι η ἀριστερά, τοποθετώντας ἔμμεσα τήν δεξιά στά πεδία τοῦ ἐπίκαιρου λόγω κουραμπιεδισμοῦ, Σκροῦτζ, ἀλλά ἡ τοποθέτηση τοῦ καθηγητῆ ἔχει τεράστιο ἐνδιαφέρον.
[18/12/2008] Απάντηση της Νεολαίας Συνασπισμού Ν.Σμύρνης στην ανακοίνωση του ΤΟ.ΣΥ.Ν Ν.Σμύρνης
Διαβάσαμε με έκπληξη την ανακοίνωση του «Τοπικού Συμβουλίου Νεολαίας Νέας Σμύρνης» (τα εισαγωγικά έχουν τον λόγο τους) σχετικά με τα τελευταία γεγονότα και θέλουμε να διατυπώσουμε δύο παρατηρήσεις.
Πρώτον. Στην ανακοίνωση εκφράζεται «η βαθύτατη θλίψη και οδύνη…για την απώλεια της ζωής του 16χρονου». Κάποιος μάλλον πρέπει να εξηγήσει στα μέλη του «ΤΟ.ΣΥ.Ν.», ότι ο Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος δεν «απώλεσε» την ζωή του γενικά και αόριστα, ένα βράδυ στα Εξάρχεια. Δολοφονήθηκε εν ψυχρώ από αστυνόμους (το βασικό ανθρώπινο δικαίωμα και τεκμήριο της αθωότητας, φαίνεται ότι δεν συνάδει για τα παιδιά του ΣΥΡΙΖΑ στην περίπτωση αυτή: Αθώοι είναι μόνο οι του ΣΥΡΙΖΑ. Κανείς άλλος!), στους οποίους εδώ και τόσο καιρό οι κυβερνήσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ έχουν καλλιεργήσει την αντίληψη ότι μπορούν να αυθαιρετούν, να βασανίζουν και να δολοφονούν και φυσικά να παραμένουν ατιμώρητοι! (Η συλλογική ευθύνη καλλιεργήθηκε από τους ναζιστές και τους Σοβιετικούς για να εξοντώσουν τους αντιπάλους τους. Εδώ απλά βολεύει το ΣΥΡΙΖΑ. Θα μπορούσαμε να πούμε για παράδειγμα στην υπόθεση υιού Βούτση ότι τα παιδιά των ΣΥΡΙΖΑΙΩΝ είναι ληστές τραπεζών κι άρα στο μπουντρούμι.Τηρουμένων των αναλογιών δηλαδή...)
Δεύτερον. Στην ανακοίνωση αφιερώνεται το μεγαλύτερο μέρος στην «επίδειξη αυτοσυγκράτησης» για «να προστατευτούν τα αναφαίρετα δικαιώματα της ασφάλειας και της περιουσίας των συμπολιτών μας». Πάλι κάποιος θα πρέπει να εξηγήσει στα μέλη του «ΤΟ.ΣΥ.Ν.», ότι όσο σημαντικά κι αν είναι αυτά τα δικαιώματα, δεν είναι και τα μόνα. (Έλα Αλέξηδες είπατε τίποτε; Δεν είναι τα μόνα δικαιώματα ε;) Υπάρχει και το δικαίωμα να διεκδικείς να ζήσεις μια ζωή με αξιοπρέπεια που δεν θα περιορίζεται από σφαίρες, χημικά, δακρυγόνα και αναίτιες συλλήψεις. Υπάρχει και το δικαίωμα στην δωρεάν παιδεία που δεν θα καταπατάται από την ιδιωτική παραπαιδεία και τα φροντιστήρια. (Δεν ξεκινάτε ρε από τα δικά σας παιδιά πρώτα;... Που τα περισσότερα είναι σε κολέγια!) Υπάρχει και το δικαίωμα στην εργασία με αξιοπρεπείς μισθούς και εργασιακές συνθήκες που δεν θα καταπατάται από την εργοδοσία και τα κυβερνητικά της φερέφωνα. (Αυτό ισχυει για όσους έχουν δουλέψει με αφεντικά! Ούτε ό ένας Αλέξη, ούτε ο άλλος έχουν τέτοια εμπειρία, οπότε μάλλον οι αρχηγοί σας δεν ξέρουν από αυτό...) Υπάρχει και το δικαίωμα να πιεις ένα ποτό με τους φίλους σε μια περιοχή της Αθήνας, χωρίς να κινδυνεύεις να δολοφονηθείς από την Αστυνομία.... (Φυσικά το γεγονός ότι για παράδειγμα κινδυνεύεις να φας σφαίρα από μετανάστες που κάνουν εκκαθαρίσεις δεν τους περνά από το μυαλό. Το ποιο;)
Αυτά τα δικαιώματα υπερασπίζονται όλοι οι νέοι και οι νέες αυτές τις μέρες. (Καταπατώντας βάναυσα όλα τα δικαιώματα των υπολοίπων...) Η παντελής έλλειψη τέτοιων αναφορών από την ανακοίνωση του «ΤΟ.ΣΥ.Ν.», σε αυτή τη συγκυρία, αναδεικνύει την απόσταση που το χωρίζει από τα πραγματικά προβλήματα και αιτήματα των νέων της Ν. Σμύρνης. (Παλούκωμα συντρόφια τους πρέπει! Τους αναιδείς που τόλμησαν να πουν μια κουβέντα για τα δικαιώματα των άλλων...)
Ως Νεολαία Συνασπισμού Νέας Σμύρνης καλούμε το «ΤΟ.ΣΥ.Ν.» να συνεχίσει να τηρεί την «σιωπή ιχθύος» που τήρησε εδώ και τόσους μήνες από την εκλογή του. Έτσι κι αλλιώς από ότι φαίνεται δεν έχει και τίποτα να προσφέρει... (Ενώ εσείς παληκάρια! Υπερωρίες τις τελευταίες 2 βδομάδες...)

18/12/2008, 15:29
Ξεμπροστιάζεται σήμερα ο Δημήτρης Στρατούλης του ΣΥΡΙΖΑ καθώς όπως είναι γνωστό είναι υπάλληλος του ΟΤΕ αλλά μέχρι το 2001 που παραιτήθηκε το δικηγορικού του επαγγέλματος δήλωνε και τα δύο επαγγέλματα κάτι που είναι ασυμβίβαστο. Από το 1995 μέχρι το 2001 ασκούσε εργασία ασυμβίβαστη προς το επάγγελμα του. Μάλιστα έλαβε ποσό 1,3 εκ. δρχ τότε, από το ταμείο συνεργασίας του δικηγορικού συλλόγου.


Την άνοιξη του 2003 (υπουργός Αμυνας ήταν ο Γιάννος Παπαντωνίου), ο 29χρονος τότε Αλέξης Τσίπρας αποφασίζει πως ήρθε η ώρα να υπηρετήσει τη στρατιωτική του θητεία. Γνωρίζοντας προφανώς ότι τα πράγματα είναι δύσκολα στο Στρατό Ξηράς όπου και είχε επιλεγεί για να υπηρετήσει την πατρίδα, βρήκε μέσο και στήριξη στην τότε κυβέρνηση. Ετσι, ζήτησε και πέτυχε να κάνει μετάταξη στο Πολεμικό Ναυτικό. Εκανε, δηλαδή, αυτό που όταν απολύθηκε άρχισε μετά να κατηγορεί. Σε άρθρο του στην «Ελευθεροτυπία», τον Μάρτιο του 2007, αναφέρει: «Ο στρατός παραμένει ένας χώρος όπου βουλευτές και πολιτευτές, κυβερνητικοί ή μη, μπορούν να κάνουν τα ρουσφετάκια τους και τις εξυπηρετήσεις τους...» και «...τα αστικά στρατόπεδα υπάρχουν μόνο για να εξυπηρετούνται τα λεγόμενα "βύσματα"».